قیمت سئو وردپرسقیمت سئو وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

فرایند کلی تعریین تعرفه و براورد بها سئو سایت فارغ از اینکه سایت با چه سیستم مدیریت محتوایی مدیریت میشود برای همه سایتها اصول کلی و مشخصی داشته و دارد و مهمترین عوامل در تعیین بها سئو کلیدواژه ها و شرایط پهنه هستند .

قیمت سئو وردپرس

البته سئومیر با توجه به اینکه بصورت تخصصی روی وردپرس کار میکند و 90% پروژه های قبلی و جاری اش سایت های وردپرسی میباشند برای این گونه از سایتها تعرفه هایش را کمی کمتر اعلام میکند و میتوان گفت بها سئو وردپرس در سنجش با یک سایت مثلا جوملا کمینه 10% کمتر است .. این مطلب در بین کل سئوکاران عمومیت ندارد و فقط جزئعی از تعرفه های سئو میر میباشد.

نحوه براورد قیمت
برای اینکه براورد دقیقتری توسط سئوکار انجام شود احتیاج است نخست آنالیز های کاملی از خود سایت گرفته شود , شرایط دامنه مثل عمر حوزه , اتوریتی و بک لینک , کار و جنبش های قبلی در شبکه های اجتماعی , سطح اعتماد گوگل به گستره از جمله مواردی هستند که حساب شده میشوند و سپس با رسیدگی کلیدواژه های منظور و سطح چشم وهمچشمی در آنها حالا سئو کار میتواند براورد نسبتا دقیقی از بها سئو وردپرس ارائه کند.

پشتیبانی سایت

توصیه میشود برای اینکه با نحوه تعیین تعرفه اتمام سئو سایت آشنا شوید این مقاله را مطالعه نمایید .

وردپرس تخصص سئو میر است
اگر بگوییم نزدیک 100% پروژهای فعلی و جاری سئو میر سایتهای وردپرسی هستند نزدیک حرف کاملا صحیحی است .

سئو میر الی کنون در طراحی یا بهینه سازی سایت و سئو , یا پشتیبانی و … بیش از 1000 سایت وردپرسی مشارکت داشته است . مدیر سئو میر ( mir amir ) از کسان فعال در زمینه طراحی یا فارسی سازی قالب و افزونه های وردپرس میباشد که در مخزن وردپرس میتوانید با جستجوی عبارت mir amir میزان پیشینه و تکاپو های مدیر سئو میر را متوجه شوید.

برای اخذ بها سئو وردپرس با ما تماس بگیرید
اگر شما وبمستر یک سایت وردپرسی میباشید . و نیازمند برون سپاری بهینه سازی و سئو سایتتان هستید . میتوانید بصورت مستقیم از طریق تماس با شماره 09332978858 ( صفحه تماس با ما )قیمت سئو وردپرس سایت خودتان را در کلیدواژه های هدفتان دریافت نمایید .

ثبت سفارش سئو وردپرس
البته توصیه میشود پیش درآمد با ثبت سفارش سئو وردپرس و ارسال آدرس سایتتان و کلیدواژه ها و توضیحات کافی را برای ما ارسال کنید تا بعد از رسیدگی های لازم بها ها برای شما ارسال شوند.

پشتیبانی سایت
سایتها به انگیزه ها زیادی نیازمند بروز رسانی و فعال نگه داشته شدن هستند . حمایت سایت متناسب با شخص حامی , شرایط سایت و .. تعاریف و روش های زیادی دارد .

پشتیبانی سایت وردپرس

گروه سئو میر با سربلندی اعلام میدارد اگر شما به هر دلیل نمیرسید یا نمیتوانید پشتیبانی سایت شخصی یا شرکتی تان را خودتان یا توسط نیروهای استخدامی انجام دهید. ما میتوانیم با عقد یک قرارداد پشتیبانی مدت دار این شغل را برای شما اتمام دهیم .

پشتیبان سایت
اینکه پشتیبان سایت چه مسئولیتهایی دارد و در قبال اتمام چه کارهایی نسبت به صاحب سایت مسئولیت دارد متناسب با پیمان نامه کتبی یا توافق شفاهی میباشد که در شروع پروژه پشتیبانی سایت بین هر دو سو منعقد یا توافق شده است دارد .

همه سایت ها اععم از سایتهای فروشگاهی , خبری , شخصی , آموزشی , شرکتی , فروش فایل و … نیازمند حمایت هستند و فارغ از اینکه این سایت جایگاه بالایی در کیوردهای منظور در نتایج گوگل دارد یا نه نیازمند بروز رسانی های پیوسته میباشند که با تعرف کلی حمایت سایت عنوان میشوند.

وظایف یک پشتیبان:
بطور کلی اموری مشابه فرآوری محتوای جدید , انتشار محتوا , ویرایش محتوا هزینه پشتیبانی سایت , حذف و جابجایی درونمایه , ویرایش , اضافه کردن یا حذف تصاویر از روی سایت , دگرگونی ها در ساختار سایت , بروز رسانی مداوم درونمایه , پشتیبانی از جایگاه های سایت در نتایج جستجو ( این فرایندی تخصصی است و برای اینکار حامی سایت باید چیرگی یا آشنایی کافی به سئو داشته باشد) و آیتم هایی مثل در زمره وظایف یک پشتیبان سایت پیمان میگیرند که در نهایت بیس و مبنای تعیین وظایف توافقی میباشد که طرفین در آغاز فرایند حمایت سایت داشته اند.

برون سپاری طولانی مدت سایت برای پشتیبانی
قطعا برون سپاری حمایت یک سایت برای حمایت بصورت دراز مدت توصیه ما نیست و تنها در مواردی که نیرو یا تخصص لازم را ندارید به صورت گذرا این پیشه توصیه میشود.

یک پشتیبان سایت استخدام کنید
با پروا به اینکه سایت ها بطور مداوم و ابدیت نیازمند پشتیبانی و بروز و زنده نگه داشته شدن هستند پیشنهاد ما به صاحبان سایتها این است که برای طولانی مدت حتما به فکر استخدام یا تعلیم نیرویی در تو سازمان باشند یا اگر سایت شخصی است خویش صاحبان سایت میتوانند تعلیم سئو و مدیریت سایت لازم را فراگرفته و حمایت سایتشان را انجام دهند

پشتیبانی سایت وردپرس
سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 5 سال گذشته چنان رشد انفجاری داشته که براحتی میتوان آن را دوست داشتنی ترین سیستم مدیریت محتوای سایت لااقل در ایران نامید .

پشتیبانی وردپرس , تعرفه و بها اتمام سئو سایت وردپرسی

در ابتدای این مطلب لازم میدانم خط و حتماً مشخصی بین دو عبارت قیمت سئو وردپرس و حمایت سایت وردپرس ترسیم کنم . بع عبارتی حمایت از یک سایت با بهینه سازی و سئو سایت کاملا گویه متمایز از هم میباشند و نمیتوان این دو را در یک سبد جای داد البته که در پروژه های سئو بخشی از فرایند حمایت هم پیمان دارد اما در نهایت این دو مقوله های کاملا انفصال از هم میباشند.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 187
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: